ΔΩΡΕΑΝ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 60€!

Επιστροφές

Εάν θέλετε μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που τα παραλάβετε. Παρακαλώ όμως σημειώστε ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον:

  • Επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2102601649 ή μας στείλετε email στο info@gkstores.gr .
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής.
  • Δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους παρέμβαση στο προϊόν.
  • Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η σακούλα και η απόδειξη
    αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος του προϊόντος.
  • Τα έξοδα αποστολής στην περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής κάποιου προϊόντος τα αναλαμβάνει ο πελάτης.

    Όλες οι επιστροφές πρέπει να αιτηθούν πριν στείλετε τα προϊόντα σας πίσω σε εμάς για να επιτρέψετε την εύκολη αναγνώριση και την έγκαιρη επεξεργασία. Οι μη αναγνωρισμένες επιστροφές θα επιστραφούν στον αποστολέα.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, μπορείτε είτε να αντικαταστήσετε οποιοδήποτε προϊόν της παραγγελίας με άλλο προϊόν, είτε να πιστώσετε στο λογαριασμό σας το υπόλοιπο για επόμενη αγορά, είτε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών. Για να γίνει δεκτό το αίτημα για επιστροφή χρημάτων θα πρέπει οπωσδήποτε να έχετε την απόδειξη αγοράς, όπως επίσης θα πρέπει στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε να υπάρχει ως όνομα δικαιούχου το ίδιο όνομα στο οποίο έγινε η παραγγελία.

Σημείωση: Στα προϊόντα που αγοράστηκαν κατά την περίοδο των εκπτώσεων δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Μπορείτε ωστόσο να τα αλλάξετε με οποιοδήποτε άλλο προϊόν που είναι άμεσα διαθέσιμο. Τα έξοδα αποστολής για την αλλαγή τα αναλαμβάνει ο πελάτης. Για οτιδήποτε χρειαστείτε μπορείτε να καλέσετε στο 2102601649 ή να στείλετε email στο info@gkstores.gr .

Στην περίπτωση που η αποστολή της παραγγελίας σας έχει γίνει σε χώρα έκτος Ελλάδας τότε τα έξοδα αποστολής της αλλαγής ή της επιστροφής τα επιβαρύνεστε εσείς.

Η διεύθυνση στην οποία αποστέλλονται τα προϊόντα προς επιστροφή στο e-shop είναι:
ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟΥ 1, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΑΘΗΝΑ, 14342
2102601649
info@gkstores.gr

Αλλαγές

Κάντε την επιστροφή σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος σας.
Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητα είναι το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την απόδειξη της παραγγελίας.

Σε προϊόντα της Exclusive Συλλογής αλλαγές πραγματοποιούνται με προϊόντα ίδιας κατηγορίας.

Οι Αλλαγές των προϊόντων θα γίνονται μόνο με προϊόντα της ίδιας εποχής (δεν πραγματοποιούνται αλλαγές με προϊόντα άλλης εποχής π.χ. καλοκαιρινά με χειμωνιάτικα και αντίστροφα). Διευκρινίζεται ότι, για τη διαδικασία αλλαγής – επιστροφής θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα από το οποίο πραγματοποιήσατε την αγορά σας. Πιο συγκεκριμένα, για αγορές από το e- shop αποστέλλετε το αίτημά σας στο e-mail: info@gkstores.gr, για αγορές από το Instagram και το Facebook αποστέλλετε μήνυμα στη σελίδα μας. Το τμήμα εξυπηρέτησης λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευη από 10:00 π.μ. έως 16:00 μ.μ και τα αιτήματα εξυπηρετούνται εντός 24 ωρών με σειρά προτεραιότητας. Αιτήματα που αποστέλλονται σε μη εργάσιμες ημέρες (Κυριακή, αργίες) θα εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Επιστρέψτε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία πολύ καλά συσκευασμένο προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της Ταχυδεμα με επιβάρυνση δική μας εάν βρίσκεστε στην Ελλάδα.

Επιστρέφεις τα προϊόντα σου με την Ταχυδεμα είτε καλώντας στο τοπικό σου κατάστημα είτε παραδίδοντας το πακέτο σου στο τοπικό κατάστημα και αναφέρεις πως η χρέωση είναι του παραλήπτη. Δεν θα πληρώσεις κάποιο ποσό εκείνη την στιγμή αλλά θα προσθέσουμε το ποσό των 2€ στην παραγγελία που θα σου στείλουμε πίσω ως αλλαγή.

Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ‘ ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών.

Για επιστροφές των προϊόντων από την Κύπρο μπορείτε είτε να χρησιμοποιήσετε την Ταχυδεμα είτε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία courier της επιλογής σας με δική σας χρέωση.

Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί από το εξωτερικό μπορείτε να την επιστρέψετε σε εμάς με χρέωση δική σας.
Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει:
1. Το προϊόν το οποίο επιστρέφετε
2. Την απόδειξη σας

Εφόσον έχουν τηρηθεί τα ανωτέρω, θα προχωρήσουμε άμεσα στην επιστροφή των χρημάτων σας ή την αλλαγή του με άλλο προϊόν εφόσον το επιθυμείτε, μετά την παραλαβή και την εξέταση του δέματος.

Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η οποιαδήποτε αλλαγή/ αντικατάσταση προϊόντος καθώς και η διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα γίνεται αφού το προϊόν το οποίο επιστρέφεται από εσάς έχει περάσει από το στάδιο του ποιοτικού μας ελέγχου ώστε να διασφαλίσουμε ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με τις ειδικές του σημάνσεις (καρτελάκια).

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι υπό την δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Οφείλετε να στείλετε πίσω το προϊόν ή να το παραδώσετε στην παρακάτω διεύθυνση, χωρίς καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την πώληση.

Σας υπενθυμίζουμε πώς:
Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 3-5 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας. Αυτό συμβαίνει διότι όλες οι επιστροφές περνούν από την διαδικασία ποιοτικού ελέγχου προτού φτάσουν στα γραφεία το ηλεκτρονικού καταστήματος προς ενημέρωση των πελατών. Συνεπώς όταν φτάσει η επιστροφή σας στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος θα λάβετε και την απαραίτητη ενημέρωση.

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής.

1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ (εκτός ελαττωματικών)
Αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την αγορά σας, επιστρέψτε εύκολα το προϊόν σε εμάς στην αρχική του συσκευασία αφού το δηλώσετε σε εμάς εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος (είτε από εσάς είτε από τρίτο πρόσωπο που μας υποδείξατε).
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Τοποθετήστε το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία, καθώς απαραίτητη προϋπόθεση είναι το υπό επιστροφή προϊόν να είναι στην άριστη κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία, διατηρώντας τις ειδικές σημάνσεις (συσκευασία/κουτί) που το συνόδευαν και να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Τα προϊόντα μακιγιάζ δεν αλλάζονται και δεν επιστρέφονται.
  2. Αποστείλετε e-mail με το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό παραγγελίας και την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από εσάς στο info@gkstores.gr ή ταχυδρομική συστημένη επιστολή στη διεύθυνση ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟΥ 1, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΑΘΗΝΑ, 14342 αναφέροντάς μας ρητώς ότι υπαναχωρείτε από την συναλλαγή και επιστρέφετε το προϊόν (εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς).
  3. Καλέστε στο υποκατάστημα της εταιρείας courier Ταχυδεμα που σας εξυπηρετεί, προκειμένου το δέμα να παραδοθεί στην αποθήκη μας, στην διεύθυνση ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟΥ 1, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΑΘΗΝΑ, 14342. Τα έξοδα επιστροφής της παραγγελίας σας, ανέρχονται στο προνομιακό κόστος των 3€ εφόσον βέβαια επιλέξετε την εν λόγω εταιρεία courier, με την οποία συνεργαζόμαστε (διαφορετικά επιβαρύνεστε εσείς αποκλειστικά με τα έξοδα επιστροφής). Τα έξοδα της επιστροφής θα χρεώνονται με την παραλαβή του νέου δέματος. Σε περίπτωση εκ νέου επιστροφής στο πλαίσιο της ίδιας παραγγελίας, τα έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνον εσάς και το ύψος τους εξαρτάται από τον μεταφορέα που θα επιλέξετε.

Εφόσον έχουν τηρηθεί τα ανωτέρω, θα προχωρήσουμε άμεσα στην επιστροφή των χρημάτων σας ή την αλλαγή του με άλλο προϊόν εφόσον το επιθυμείτε, μετά την παραλαβή και την εξέταση του δέματος.

Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η οποιαδήποτε αλλαγή/ αντικατάσταση προϊόντος καθώς και η διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα γίνεται αφού το προϊόν το οποίο επιστρέφεται από εσάς, έχει περάσει από το στάδιο του ποιοτικού μας ελέγχου ώστε να διασφαλίσουμε ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με τις ειδικές του σημάνσεις (κουτί).

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι υπό την δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Οφείλετε να στείλετε πίσω το προϊόν ή να το παραδώσετε στην ανωτέρω διεύθυνση, χωρίς καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την πώληση.

2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Η εταιρεία καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την άριστη ποιότητα των προϊόντων που εμπορεύεται. Παρόλα αυτά, αν το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό ή το προϊόν που έχετε λάβει δεν είναι αυτό που έχετε παραγγείλει, θα πρέπει να ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Καλέστε μας στο 2102601649 ώστε να μας ενημερώσετε για το ελλατωματικό προϊόν που παραλάβατε.
  1. Επιστρέψτε το προϊόν που επιθυμείτε σε ασφαλή συσκευασία.
  2. Επικοινωνήστε ηλεκτρονικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@gkstores.gr, για να δηλώσετε την υπαναχώρηση σας από τη σύμβαση λόγω ελαττωματικού προϊόντος (εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς).

Εν συνεχεία, καλέστε στο υποκατάστημα της εταιρείας courier Ταχυδεμα που σας εξυπηρετεί, προκειμένου το δέμα να παραδοθεί στην αποθήκη μας, ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟΥ 1, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΑΘΗΝΑ, 14342. Η εταιρεία αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής της παραγγελίας σας λόγω ελαττωματικού προϊόντος, εφόσον βέβαια επιλέξετε την εν λόγω εταιρεία courier, με την οποία συνεργαζόμαστε (διαφορετικά βαρύνεστε εσείς αποκλειστικά με τα έξοδα επιστροφής).

Οφείλετε να στείλετε πίσω το προϊόν ή να το παραδώσετε στην ανωτέρω διεύθυνση, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την πώληση λόγω ελαττωματικού προϊόντος.

Θα χρειαστούμε 3-5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής έτσι ώστε να επεξεργαστούμε το προϊόν. Μόλις γίνει ο έλεγχος του προϊόντος, θα λάβετε ενημερωτικό email. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής.

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

  1. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
    Η επιστροφή των χρημάτων θα εκτελεστεί με το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική αγορά σας.
    Πληρωμή με αντικαταβολή: Το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό που έχετε δηλώσει στην φόρμα επιστροφής.
    Πληρωμή μέσω Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας/ Paypal: Το ποσό θα επιστραφεί στην πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα.
    Η επιστροφή των χρημάτων περιλαμβάνει κάθε πληρωμή που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένης της δαπάνης παράδοσης (εφόσον έχετε επιβαρυνθεί με αυτήν).
    Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
  2. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
    Σε περίπτωση που αντί για επιστροφή χρημάτων επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος, μπορείτε να το ζητήσετε είτε μέσω του email info@gkstores.gr που θα μας στείλετε (με τη διαδικασία που ανωτέρω περιγράφηκε) είτε καλώντας τηλεφωνικά το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του e-shop στο τηλ. 2102601649 (με χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας). Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να μας δηλώσετε με ποιο προϊόν επιθυμείτε να γίνει η αντικατάσταση.
    Ειδικοτερα για την σειρα κοσμημάτων.

Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται επιστροφές ή/ και αλλαγές στα κοσμήματα.
Αν πάθει κάτι το κόσμημα, δεν φέρουμε καμία ευθύνη.
*Ειδική προσοχή θέλει ο ορείχαλκος διότι δεν πρέπει να έρθει καθόλου σε επαφή με το νερό.
Αν κρίνουμε ότι το κόσμημα έπαθε ζημιά χωρίς να φταίει ο πελάτης, μπορεί να γίνει η αντικατάσταση του με κόσμημα ίσης αξίας με μία επιπλέον χρέωση των 5 €. Σε περίπτωση που το κόσμημα είναι πιο ακριβό, πληρώνετε και την διαφορά.

Custom Image
ΡΩΤΑ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ
Scroll to Top