Τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Κύριες Αρμοδιότητες
• Διαχείριση και ανταπόκριση εισερχόμενων κλήσεων
• Διάγνωση προβλημάτων των πελατών με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση και επίλυσή τους
• Ακριβής καταχώριση των δεδομένων στα πληροφορικά συστήματα της εταιρίας

Απαιτούμενα προσόντα:
• Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση εξυπηρέτησης θα συνεκτιμηθεί
• Άριστα Ελληνικά και καλά Αγγλικά
• Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ
• Άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία
• Επαγγελματισμός & ομαδικό πνεύμα

Η εταιρεία παρέχει:
• Αναπτυσσόμενο και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών βάσει προσόντων και εμπειρίας
• Συνεχή επιμόρφωση και εκπαίδευση
• Νεανικό και ευχάριστο κλίμα
• Προοπτική εξέλιξης σε μία σύγχρονη και δυναμικά αναπτυσσόμενη επιχείρηση

Η Εταιρεία προσφέρει:
• 5νθήμερη μόνιμη απασχόληση σε κυλιόμενο ωράριο (Πρωί)
• Υψηλός και σταθερός μηνιαίος μισθός, ασφάλιση, και δωρεάν προγράμματα υγείας
• Ένταξη στις εταιρικές παροχές & προνόμια
• Ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης
• Εύκολη πρόσβαση

Κατηγορία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση
Απασχόληση: Πλήρης απασχόληση
Τοποθεσία: Αθήνα

Apply for this position

Allowed Type(s): .pdf, .doc, .docx
Custom Image
ΡΩΤΑ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ
Scroll to Top
add_action( 'wp_footer', 'wpb_hook_javascript' ); function wpb_hook_javascript() { ?> (function () { var c = document.body.className; c = c.replace(/woocommerce-no-js/, 'woocommerce-js'); document.body.className = c; })();