Βασικές αρμοδιότητες:
• Δημιουργία περιεχομένου για όλα τα εταιρικά μέσα επικοινωνίας (newsletters, καταχωρήσεις, δελτία τύπου, advertorials, έντυπα, διαφημιστικά κείμενα κ.ά.)
• Επίβλεψη διαφημιστικών λογαριασμών και διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
• Σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος πλάνων επικοινωνίας σε πανελλαδικό επίπεδο
• Ανάπτυξη υλικού προώθησης σε συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες
• Αναζήτηση καινοτόμων τρόπων επικοινωνίας σε υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες
• Συμμετοχή στην ανάπτυξη και προώθηση νέων προϊόντων και το σχεδιασμό και την εκτέλεση προωθητικών ενεργειών
• Μέτρηση και αναφορά απόδοσης των εκστρατειών Marketing, συγκέντρωση στοιχείων και αξιολόγηση έναντι των στόχων
• Ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτών και αντίστοιχη προσαρμογή των εκστρατειών email και διαφήμισης
Γνώσεις & Εμπειρία:
• Πτυχίο BSc/ BA με κατεύθυνση Marketing ή/ και Επικοινωνίας
• Προϋπηρεσία 3-4 χρόνια σε αντίστοιχη θέση ή στον ευρύτερο τομέα του Marketing
• Eμπειρία στο Digital Marketing (σε Google Ads, Facebook Ads & email Marketing, Google Analytics, Content Creation, social media, κ.ά.)
• Γνώση προγραμμάτων γραφιστικής για την απαιτούμενη επιμέλεια υλικού Marketing (Photoshop, Illustrator, Acrobat Pro), θα συνεκτιμηθεί
• Γνώση της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου
• Άριστη χρήση γραπτού λόγου στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
• Εμπειρία στη συγγραφή διαφημιστικών κειμένων, είναι επιθυμητή
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
Προσωπικά χαρακτηριστικά:
• Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Προσαρμοστικότητα, ευελιξία, ομαδικότητα
• Υπευθυνότητα, συνέπεια και ακεραιότητα